Ledig stilling

Salgssupporter med erfaring i regnskabsopgaver

Har du lyst til at blive en del af en af Nordens største distributører indenfor sundhedssektoren? Samt være en vigtig del af den store Life Science-koncern AddLife, der er kendt for at sætte mennesket i fokus? Så læs videre her.

Triolab sælger IVD-udstyr til sundhedssektoren i Danmark, men også til veterinære institutioner, farmaceutiske virksomheder samt universitetslaboratorier.

Triolab i Danmark har i dag 27 medarbejdere, som er årsagen til vores succes og konstante vækst igennem mange år. Vores medarbejdere i Triolab sætter personligt engagement og højt kompetenceniveau øverst på dagsordenen. Vi følger med og udvikler os efter markedet, og i samspil med vores leverandører sørger vi for altid at have innovative produkter og løsninger af høj kvalitet at tilbyde.

Har du lyst til at gøre en forskel i sundhedssektoren og samtidig blive vores nye kollega?

Ansvarsområde:

Virksomheden er beliggende i Brøndby, og nøgleopgaverne er:

  • At give vores kunder en god oplevelse, når de kontakter os på mail eller telefon. Vi håndterer deres ordrer hurtigt og professionelt.
  • At hjælpe dine kolleger i salg og service på bedst mulig vis.
  • At håndtere ’’dine egne’’ leverandører i forhold til bestilling af varer, bogføring af varefakturaer og øvrig korrespondance primært på engelsk.
  • At varetage opgaver for vores serviceafdeling med at holde styr på kundedata og servicekontrakter.
  • At varetage opgaver for vores økonomifunktion med at bogføre indbetalinger og omkostningsfakturaer samt lave betalinger til vores leverandører.

Det er en stilling med mange kasketter, og vi forventer, at du er god til at jonglere de forskelligartede opgaver, ligesom det er vigtigt, at du kan sige fra, når flere hiver i dig. Stillingen er p.t. på 30-32 timer/uge med mulighed for fuld tid på sigt.

Den ideelle kandidat:

  • har erfaring med salgssupport – hvis det er fra den medicinske branche, er det et ekstra plus
  • er god til at kommunikere med kunder såvel som leverandører
  • har et positivt sind og går ikke af vejen for et godt grin
  • kan arbejde såvel selvstændigt som i teams med struktur og orden i sagerne.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn forhandles individuelt efter kvalifikationer. Vi tilbyder en fast løn + pensionstillæg og bonusordning.

Vil du gerne være vores nye kollega? Så send din ansøgning til [email protected] og skriv ’’Ansøgning salgssupport’’ i emnefeltet. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Ditte Pieler på tlf. 5360 1003 eller [email protected].

Læs mere om Triolab på www.triolab.dk. Ansøgningsfrist er torsdag 30. august 2018.