Aktuel information til vores kunder om Corona-situationen

Det er en meget speciel tid, vi er i lige nu, og vi vil gerne informere vores kunder om, hvordan vi håndterer Corona-situationen i Triolab, og hvordan det berører vores kunder. 

 

 

Vi vedligeholder vores tjenester

Vi hos Triolab AS ønsker at bekræfte, at vi gør, hvad vi kan for at leve op til de krav, der til enhver tid er stillet af myndighederne, samtidig med at vi opretholder vores tjenester på et niveau, som er så normalt som muligt.

 

Vi er tilgængelige via telefon og mail

Alle vores medarbejdere kan kontaktes på den sædvanlige måde via telefon og mail, hvilket betyder, at forespørgsler om produktinformation, produktsupport, teknisk service, bestilling og fakturering håndteres på den sædvanlige måde.

 

Situationen omkring leverancer

Vi har løbende kontakt med vores leverandører for at få opdaterede oplysninger om deres leveringsmuligheder og eventuelle forsinkelser.

 Skulle der opstå forsinkelser i leveringen, vil vi informere om dem.

Vi gør også alt, vi kan, for at optimere vores lager.

 

Teknisk service af instrumenter

Vi tager ud til kunderne som normalt (efter aftale), når service er nødvendig for at sikre kontinuerlig drift af diagnostisk udstyr. Dette gælder både ved akut behov og ved forebyggende vedligeholdelsestjeneste, hvis det er nødvendigt.

 

Besøg vedr. andet end teknisk service

I tilfælde af presserende behov, såsom presserende installationer eller produktproblemer, der skal løses på stedet, rejser vores produktchefer også til kunden efter aftale.

 

Ændringer i situationen kan ske hurtigt

Ovenstående information er gyldig den 17. marts 2020. Bemærk, at situationen kan ændre sig fra dag til dag, og eventuelle ændringer kan ske meget hurtigt.