Kvalitet

I Triolab ønsker vi, at den bedste kvalitet på produkter og service skal være vores profil over for vores kunder.

Samarbejde med vores leverandører: Alle vores leverandører står for anerkendt høj produktkvalitet, og de fleste af dem er ledende på verdensplan inden for deres respektive områder. Vores applikationsspecialister og serviceteknikere oplæres hos vores leverandører, og de får på den måde en viden, som giver dem de allerbedste forudsætninger for at yde optimal rådgivning og support om hvert enkelt produkt. 

Kunden i centrum: Ligeledes sørger vi for, at vores kunder er godt klædt på til at anvende de produkter, de køber hos os, så de får mest muligt ud af dem - det sker bl.a. ved træningskurser, brugermøder og statusmøder. Vores serviceteknikere tilbyder vedligehold med aftalte intervaller for at sikre størst mulig driftssikkerhed, og så sørger vi selvfølgelig også for, at vores kunder får den nødvendige support, hvis noget driller - vi er ikke længere væk end et telefonopkald.

Sporbarhed: Vi tilbyder fuld sporbarhed på produkter, systemer og instrumenter i alle situationer. Ved information fra leverandører eller ved afvigelser rapporteret af vore kunder kan vi med batch- eller serienumre altid finde hvert enkelt produkt, således at fejl eller risiko for skade kan håndteres korrekt.

  

ISO-certificering

Vi arbejder pt. hen imod en ISO 9001-certificering, som skal dokumentere vores indsats på kvalitetsområdet, jf. vores kvalitetshåndbog.